No więc, mamy dla Ciebie…
JAKIŚ ŁADNY I CHWYTNY TEKST
Dodatkowy opis, jaki to ten produkt nie jest superowy.
No więc, mamy dla Ciebie…
Dodatkowy opis, jaki to ten produkt nie jest superowy.
Turbo niesamowity opis, wymieniający osiągnięcia, tytuły i kwalifikacje, od którego szczena opada. Ale tak żeby wszystko było w temacie związanym ze sprzedawanym produktem. Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej Mniej więcej TAKIEJ długości.
Tutaj więcej informacji o produkcie.
Dlaczego powstał ten produkt, dla kogo on jest, co w sobie zawiera, jakie problemy rozwiązuje. Dream selling. Używajmy barwnych słów, pokazujmy pewną wizję, co będzie, gdy ktoś kupi produkt.
Targetujemy też potencjalne wątpliwości klienta i kontrastujemy to, jak prawdopodobnie wygląda jego sytuacja teraz, a jak będzie po zakupie produktu.
Możesz sobie dowolną ilość razy kopiować ten segment, jeśli jest taka potrzeba. Obsługa elementora jest dosyć intuicyjna, więc też bez problemu raczej znajdziesz zmianę koloru czcionki, wagę czcionki, wielkość, itp.
Jak klikniesz prawym przyciskiem myszki na daną sekcję to możesz ją powielić i przenieść. Przenoszenie może ułatwić Ci nawigator w lewym dolnym rogu ekranu.
Ważne żeby nie było potężnych bloków tekstu, ale raczej barwne, jak najkrótsze zdania, przekazujące jak największą ilość informacji o kursie. Nie chcemy zanudzić klienta.
Tutaj więcej o zniżce, którą oferujesz i dlaczego ją oferujesz.