No więc... mam coś dla Ciebie.

Postanowiłem wykorzystać fakt, że posiadam własne Wydawnictwo i przygotowałem dla Ciebie bardzo limitowaną okazję, w związku z Twoim udziałem w Wyzwaniu Ogarnięcia 2.0. To efekt miesięcy pracy mojej i innych twórców Wydawnictwa Ogarnięcia. Dlatego koniecznie przescrolluj do końca strony. 👇

Jeśli to czytasz, to znaczy, że:

Jesteś już w trakcie rozwoju swojej firmy, jednak czujesz nieuporządkowanie i chaos w jej funkcjonowaniu, co prawdopodobnie przekłada się negatywnie również na Twoje życie prywatne.

Czujesz zmęczenie i stres związany z Twoim projektem, co niestety niesie ogromne ryzyko wypalenia i szybkiego porzucenia tego, co do tej pory stworzyłaś/eś.

Jesteś zdecydowany/a, że chcesz lepiej prowadzić swój biznes i poczuć, że rzeczywiście masz czas nie tylko na realizację wszystkich bierzących zadań, ale również na długoterminowe planowanie, osobiste pasje, spotkania (nie tylko biznesowe) i rodzinę.

Dlatego przygotowałem stricte pod Twoje potrzeby zestaw aż 3 kursów i książek, dzięki którym:

Najpierw mam dla Ciebie szkolenie...
"Jak zostać managerem na miarę XXI w."

Stworzone zostało z myślą o osobach chcących rozwinąć wysokie kompetencje liderskie i poznać kulturę środowiska managerskiego.

Pracując z tym szkoleniem:

  • Poznasz kompetencje nowoczesnego lideara.
  • Wykształcisz lub doszlifujesz umiejętności niezbędne do efektywnego kierowania zespołem.
  • Znajdziesz swój styl przywództwa i nauczysz się wykorzystywać jego mocne strony.
  • Dowiesz się, jak motywować pracowników, a także poznasz techniki, które pozwolą Ci świadomie pracować z celami i etapami rozwoju pracownika.
Czyli w skrócie, absolutny must-have każdego skutecznego managera. Rynek pracy ewoluuje, a wraz z nim – metody zarządzania zespołami i projektami. Wiele technik, nawet tych z bestsellerowych starych książek, jest już przestarzała i może jedynie popsuć relacje w zespole. To szkolenie uchroni Cię przed popełnieniem tego typu błędów.

Kolejny kurs to...
“Równowaga work-life balance"

Dedykowany jest dla tych wiecznie zapracowanych, którzy przez ogromne ambicje mają trudności z pamiętaniem o swoich pasjach i odpoczynku. Nie trzeba się z tego powodu biczować. 🙂 Chyba każdy kiedyś popełnił ten błąd. Ważne tylko by naprawić go odpowiednio szybko, zanim się wypalimy.

Dzięki temu szkoleniu:

    • Dowiesz się, jak zwiększyć swoją efektywność zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym.
    • Stworzysz swój własny wzór życia w równowadze i zaczniesz go realizować.
    • Poznasz konkretne techniki odpoczywania i planowania na poziomie: fizycznym, intelektualnym oraz emocjonalnym.

Brzmi enigmatycznie, jednak w praktyce są to bardzo proste, ale niesamowicie skuteczne metody, które przywrócą Twoją satysfakcję z pracy… i życia (brzmi jak banał, ale taka jest prawda).

 

A na dokładkę...
“Skuteczny project manager"

czyli w skrócie, podręcznik zarządzania projektami. Jeśli istniałoby jakieś miejsce, w którym zebrane byłyby najważniejsze rady, techniki i teoria zarządzania projektami, to byłaby właśnie ta pozycja.

Choć dla laików zarządzanie ludźmi i projektami wydawać się może czymś instynktownym i prostym, to w rzeczywistości niesie za sobą wiele nieprzewidywalnych i zwyczajnie trudnych sytuacji. Wtedy lepiej mieć zaplecze właśnie w postaci tej książki.

To ponad 130 stron przepełnionych wiedzą, która jeszcze nie raz uratuje Ci cztery litery. 🙂

Jeśli zaglądałaś/eś na naszą stronę to wiesz, że wiele produktów to inwestycja na poziomie paruset zł za sztukę z uwagi na ekskluzywne i insiderskie treści, których nie znajdziesz nigdzie indziej na rynku.

Ale Ty jesteś w Wyzwaniu. A to wiele dla mnie znaczy.

Dlatego wyjątkowo zredukowałem do minimum prowizję Wydawnictwa, dzięki czemu możesz TYLKO TERAZ zgarnąć je wszystkie razem nie za

567 PLN

ale 233 PLN!

i otrzymaj dożywotni dostęp do certyfikowanej wiedzy.

To oszczędność AŻ 334 PLN i tyle co:

Muszę Cię też z góry ostrzec, że drugiej takiej okazji już nie będzie.